2011. június 5., vasárnap

Punk Zebra és társai (zoknilények)

Szerintem már sokan elgondolkodtatok azon, vajon mire lehet használni a lyukas, szakadt, kutya által szétcincált zoknikat. Így van ez, igaz? Neeem, annyira naiv azért nem vagyok; tudom, hogy az emberek 99%-a gondolkodás nélkül kidobja mindet. Ez a bejegyzés most annak az 1%-nak szól, akik MÉG A LYUKAS ZOKNIBAN IS értéket látnak. Íme hát egy pár kedves élőlény, akiknek tűvel-cérnával adtunk „életet”.




Hozzávalók:
-          elhasznált zoknik
-     olló
-         
-          cérna
-          gombok

A zebra, a gombóc macska és más kedves állat elkészítésének menete:
Ne ijedjünk meg a keleti betűktől, a képek nagyon pontosak, részletesek, könnyű dolgozni belőlük. A Picasa Webalbumok között érdemes még keresgélni, én azt szoktam beírni, hogy sock doll. A nyuszik saját tákolmányok. A színeset én csináltam, a szürkét pedig a testvérem, húsvét alkalmából.

Jó munkát kívánok! Hasonló zoknilények részletes leírásait szívesen venném, nyugodtan lehet kommentálni. :)

Kera

4 megjegyzés:

  1. mivel vannak kitömve? (egy még csak tervezgeti, hogy zokniállatot csinál, antikreatív)

    VálaszTörlés
  2. szia! én úgy tudom, hogy töltő flíznek hívják, varrós vagy hobbiboltokban lehet kapni; olyan, mint a vatta.

    VálaszTörlés